Синус-ліфтинг у Львові | Підняття дна гайморової пазухи | Ціни в NOVA космічна стоматологія Драганчука

Синус-ліфтинг

Синус-ліфтинг це підняття дна гайморової пазухи. Гайморові пазухи (колоносові синуси) займають великий обсяг у верхній щелепній кістці, а знаходяться вони з обох боків носа прямо над верхніми жувальними зубами. Найчастіше коріння верхніх зубів підходить практично впритул до цих пазух, а відокремлює їх один від одного тільки тонкий кістковий прошарок і дно самої пазухи. Кістка атрофується там, де зуб був давно видалений. Якщо встановити імплант з похибками, то на дні пазухи утворюється отвір - перфорація. Порожнина інфікується, виникає гайморит, біль, відбувається відторгнення імпланту. Тому існує така ефективна та досить проста операція як синус-ліфтинг. Якщо ти давно наважувався на неї, будь впевнений, в Космічній стоматології Драганчука її виконають висококласно. Вітаємо, ти знайшов свій синус-ліфтинг у Львові, залишається тільки записатися на прийом через онлайн форму та прийти на консультацію.

Види синус-ліфтингу

1. Закритий синус-ліфтинг - можливий за висотою кістки як мінімум 8 міліметрів. Як можна здогадатися із назви, це менш травматична процедура. Вона не вимагає додаткових розрізів кістки та може зрівнятися з так званою ендоскопічною хірургією. Під час такої операції можлива одночасна установка імплантів, а час відновлення, як правило, значно менший;
  2. Відкритий синус-ліфтинг - потрібен при висоті кістки менше ніж 8 мм, причому можлива як миттєва імплантація, так і відстрочена (при висоті менше ніж 5 мм). У цьому випадку збоку через вирізане в яснах хірургічне вікно вводиться кістковий матеріал. Відновлювальний період після відкритої процедури довше, оскільки піднятий клапоть ясна повинен повністю зажити. У ряді випадків імплантація можлива через 6-10 місяців;

Етапи операції синус ліфтинг

Передові космічні технології скорочують термін реабілітації після синус-ліфтингу. Ми скеруємо тебе на комп'ютерну томографію щелепи та синусів та ретельно проаналізуємо 3D-модель дільниці, що оперуватиметься. Стоматолог-хірург може розрахувати кількість кісткового матеріалу для синус-ліфтингу та вартість роботи. Потім ми скеруємо тебе на ретельне обстеження, за його позитивними результатами буде проведена сама операція зі збільшення кістки, і тоді, зразу чи згодом, встановлення імплантів. Кістковий матеріал повинен інтегруватися, а м'які тканини ясен загоїтися.

Підготовка до нарощування кістки обов'язково починається з обстеження загального стану здоров’я, виключення всіх інфекційно-запальних процесів, в тому числі лікування карієсу та санації ротової порожнини.

Як проходить процедура синус-ліфтингу?

• під загальним наркозом лікар надрізає слизову оболонку й оголює кістку, акуратно робить тонкий отвір у кістці дна гайморової порожнини, слизова оболонка зміщується, а на місце, що звільнилося, лікар укладає синтетичний елемент, який утворить нову кісткову тканину;
  • на утворену кістку накладається мембрана, яка захистить її від інфекцій та попередить проростання м’яких тканин у цій зоні;
  • ясна встають на місце та зашиваються, закриваючи місце проведеної пластики;
  • як і після будь-якої операції тобі назначать курс антибіотиків та полоскання антисептиком;

Наші переваги:

Спеціалісти з кожного напрямку стоматології
Працюємо 7 днів на тиждень і в неділю теж
Наявність генератора
Персоналізований мобільний додаток
Лікуємо без гарантійні зуби

Синус-ліфтинг: показання і протипоказання

• висота кісткової тканини менше як 6-8 міліметрів;
  • виражене руйнування кістки після видалення зубів;
  • анатомічні особливості верхньощелепного синуса;

Простіше кажучи, процедура потрібна, коли зубні імпланти нема на що ставити.

Це справжня операція, тому, щоб не наражати своє здоров'я на небезпеку, відкрито повідом свого стоматолога про всі наявні захворювання, навіть якщо це здається несуттєвим і не пов'язаним з операцією. Протипоказання до синус-ліфтингу це:

• інфекції ротової порожнини: періодонтит, карієс, запалення кістки;
  • порушення згортання крові;
  • ослаблена імунна система;
  • пухлинні захворювання; стани після хімієтерапії та променевої терапії;
  • алкоголізм, наркоманія чи психічні розлади;
  • тяжка алергія на лікарські препарати;
  • серцева недостатність;

Остеопластика: способи та особливості

Імплантація відразу після видалення зуба - варіант оптимальний, але поки що рідко зустрічається серед землян. Часто пацієнт приходить до клініки за деякий час після видалення, коли кісткова тканина витончена. Це означає, що найчастіше перед імплантацією потрібна остеопластика - кісткова пластика. У ряді випадків вона проводиться разом з імплантацією, але частіше вони йдуть одна за одною через певний проміжок часу. Остеопластика дозволяє підготувати фундамент для майбутнього зуба. Основа з титану міцно триматиметься, якщо щелепна кістка має розміри більше ніж 8 мм у висоту і не менше як 5,5 у товщину.

Синус-ліфтинг: плюси і мінуси

Значним плюсом синус-ліфтингу є те, що пацієнт отримує природну і фізіологічно правильну щелепу, на відміну від знімного протеза, і не має клопоту по догляду за ним.

Мінус процедури - ускладнення, що є характерним для будь-якого втручання. Проте сучасні лікарські засоби, інноваційні технології та блискуча робота команди Космічної стоматолоії Драганчука знижують відсоток можливих ускладнень. Ціни на синус-ліфтинг відповідають масштабу цієї операції. Будова щелепної кістки - це бездоганний вигляд твого обличчя та здоров’я твого організму, то ж це інвестиція на все життя. Записуйся на консультацію онлайн та дізнайся вартість операції, що змінить твоє уявлення про звичайну стоматологію.

Коли необхідно проводити операцію синус-ліфтингу

У 60-70% охочих поставити зубний імплант виявляють брак кісткової тканини щелепи в районі гайморових пазух. Якщо відсутні 1-2 зуби, щелепа була пошкоджена травмою або кістка сама по собі тонка через великі розміри гайморової пазухи - тебе чекають на синус-ліфтингу в Космічній стоматології Драганчука. Ми володіємо технологіями майбутнього для розв’язання земних проблем. Ми пропонуємо всю стоматологію в одній клініці: почни з міжпланетного контакту з одного кліку на сайті та розпочни космічну подорож в здорове майбутнє твоїх зубів.

Де роблять підняття дна гайморової пазухи (синус ліфтинг) у Львові?

Саме у космічній стоматології Драганчука. Наші стоматологи-хірурги, з легкістю впораються з цією складною операцією та подарують тобі можливість наступної імплантації зубів.

Чому варто обрати саме Космічну стоматологію Драганчука?

Ми пропонуємо тобі усю стоматологію в одній клініці. У нас ти отримаєш кваліфіковану стоматологічну допомогу: лікування і пломбування зубів та кореневих каналів, послуги з протезування, імплантації та стоматологічної хірургії. Космічна стоматологія Драганчука, це досвідчені фахівці, які навчались та стажувались в Берліні, Парижі, Вільнюсі та Будапешті, найсучасніші та найінноваційніші матеріали та обладнання.

Чим особливий синус ліфтинг саме у нас?

Така операція у клініці Драганчука є простою і безпечною для пацієнта. Вона полягає у заповненні кістковим матеріалом простору поміж слизовою верхньощелепної пазухи та кістковою тканиною в ділянці відсутніх зубів. Таким чином ми отримуємо достатній об`єм кістки для встановлення імплантів.

Автор: Олександр Драганчук

детально про автора

Вартість послуг:

Ціни на усі послуги
Консультація позаземного розуму -1 год 900 грн.
Записатись
Онлайн контакт - 30 хв 700 грн.
Записатись

Сертифікати

Спеціалісти:

Олександр Драганчук
Капітан хірург ортопед
Сторінка лікаря
Надія Д.
Неприємності з гайморовими пазухами переслідували мене з дитинства, тому вирішила з цією проблемою звернутись до фахівців. Попереду була запланована імплантація, і хотілось уникнути неприємностей, тому довірила операцію синус ліфтинга або якщо простіше підняття дня гайморової пазухи фахівцям стоматології Драганчука. Все пройшло чудово. Рекомендую цю стоматологію
Роман Фіцапло
Звертався по синус ліфтинг до Космічної стоматології Драганчука. Зізнаюсь, боявся, бо в принципі боюсь лікарів-стоматологів. Все пройшло на найвищому рівні, провели підняття дна гайморової пазухи закритого типу. Задоволений, тепер готуюсь до імплантації в цій клініці
Леся Пипка
Дякую Олександру Драганчуку та всьому колективу космічної стоматології за неймовірно якісно проведену операцію по підняттю дна гайморової пазухи. Завдяки Вам це була не операція з синус ліфтингу, а справжній політ у космос.
Космічна стоматологія

планета Земля, Україна 79026,
м. Львів вул. Бойківська 1

Понеділок - Неділя