Що не можна робити після імплантації зубів

article

Зміст статті:

Що не можна робити після імплантації зубів, як покращити свій стан, підняти настрій та спростити життя після цієї процедури?

Тішить вже те, що в Космічній стоматології Драганчука ти вдосконалив себе сучасними та надійними зубними імплантами, які наші лікарі встановлюють з мінімально допустимими ушкодженнями, а, отже, тебе чекає легкий та позитивний період реабілітації.

Загальні правила для людини, що перенесла будь-яку операцію:

• більше відпочинку. Організму потрібен спокій, щоб пережити наслідки анестезії та більше сил, щоб загоїти тканини.
  • ускладнення після імплантації зубів та після будь-яких інших втручань стаються, тому, перші дні краще не виїжджати далеко з міста, де знаходиться твій лікар.
  • уникай фізичних навантажень, відмовся від спорту, не перебувай під сонцем та в сауні - все це викликає приплив крові до голови та набряк прооперованої ділянки.
  • спеціальна дієта теж полегшить твоє життя перші дні після імплантації, а гаряча, гостра та тверда їжа негативно вплине на результат.

Рекомендації після імплантації

З дня, коли тобі буде проведена імплантація зубів, післяопераційний період складає 2 тижні. З кожним днем дискомфорту буде ставати все менше, але дотримуватися порад стоматолога варто навіть коли ти звик жити з новенькими зубами.

• Залежно від складності операції та кількості встановлених імплантів лікар нашої клініки вибере для тебе оптимальний графік полоскань та чисток. Кожен випадок індивідуальний, але ці щоденні ритуали зовсім прості та приємні.
  • Щоб не пошкодити шви та не напружувати прооперовану щелепу, заздалегідь згадай всі улюблені рідкі та м’які страви. Вони урізноманітнять твоє життя та підніматимуть настрій. Зовсім не хочеться тиждень пити кефір.

Протипоказання

Якщо з лікарем не узгоджена імплантація зубів, протипоказання можуть стати причиною відмови. Це злоякісні новоутвори, захворювання крові, діабет, алергії, слабкий імунітет. Все це може викликати або важке загоєння, або розвиток наявних проблем зі здоров’ям.

Побічні ефекти

Якщо біль після імплантації зубів не вщухає після прийняття протизапальних та знеболювальних препаратів, ти можеш прикласти до щоки холодний компрес, грілку з льодом або пакетик з льодом, загорнутий в хустку. Набряк також спаде, якщо менше розмовляти, - ну, майже буддистська практика!

Хай тебе не лякають синці через пару днів після операції чи кров у слині, це абсолютно нормально.

Категорично не можна самому торкатися ділянки навколо імпланта руками чи підручними засобами, можна занести інфекцію та пошкодити шви. Якщо дискомфорт є, то Космічна стоматологія Драганчука та її екіпаж завжди на зв’язку.

Не варто вигадувати велосипед, якщо ти можеш зробити квантовий стрибок з Космічною стоматологією Драганчука. Позаземні знання нашої команди, зроблять будь-яку міжгалактичну стоматологічну подорож приємною та комфортною. Не ходи по земним стоматологіям – телепортуйся до нас!

2017-01-01 14:29:24

переглядів: 104